iso-standards-qualit

Ми хочемо, щоб Ви тривалий час зручно користувалися слуховими апаратами. Якщо у Вас виникли проблеми зі слуховим апаратом протягом гарантійного терміну, принесіть пристрій з гарантійним талоном (картою) вашому слухопротезисту або перешліть його в наш авторизований виробником сервісний центр.

   РЕКВІЗИТИ ВІДПРАВЛЕННЯ НАМ ПОСИЛКИ 

Ви можете надіслати нам посилку Новою поштою.
Відправляти слід у м. Київ на відділення № 224 (посилки вагою до 30 кг).
Отримувач: «Ваш слух наша турбота» (на представника)
Телефон: 096 236 15 93

За необхідності виїзду за кордон Ви можете оформити Міжнародну гарантійну картку EnRoute Warranty, яка дозволяє звертатися до будь-якого сервісного центру в 70 країнах світу. Перелік на сайті unitron.com
Заповнити та видати таку картку зможе ваш фахівець із слухопротезування за запитом.

На всі слухові апарати Unitron нашим сервісним центром надається гарантія – 12 місяців. На ресивери до слухових апаратів Unitron надається гарантія терміном – 3 місяці. На аксесуари Unitron до слухових апаратів надається гарантія терміном – 6 місяців.

Умови гарантійного обслуговування!

1. Гарантійне обслуговування здійснюватиметься лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талона зі штампом продавця, в якому зазначено модель, серійний номер, дату продажу, термін гарантійного обслуговування.
2. Безкоштовний ремонт виконується у авторизованому сервісному центрі, протягом терміну, зазначеного у гарантійному талоні.
3. Виріб знімається з гарантійного обслуговування у разі порушення правил, викладених в інструкції з експлуатації.
4. Гарантія не поширюється на такі несправності:
А) виріб має сліди стороннього втручання або при спробі ремонту у неуповноваженому сервісному центрі;
Б) у разі механічного пошкодження таких деталей: ріжок, батарейний відсік, корпус, регулятор гучності, кнопка перемикання програм, ресивер, тонкий звуковод;
В) наявні пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу вологи, поту, сірки, сторонніх предметів, твердих і їдких речовин тощо.
5. УВАГА! Раз на 6 місяців обов’язково передавайте свій слуховий апарат до сервісного центру з обслуговування для чистки та просушки пристрою!
6. Несвоєчасне проходження планового сервісного обслуговування автоматично знімає слуховий апарат із гарантії.
7. Товари та вироби, виготовлені з урахуванням індивідуальних особливостей (внутрішньовушні слухові апрати та індивідуальні вушні вкладки), належать до переліку товарів, які не підлягають обміну або поверненню.

Запишись на прийом прямо зараз!

    Вкажіть свої ім'я та прізвище:

    Вкажіть контактний номер телефону:

    Вкажіть свій e-mail:

    Оберіть центр слуху:

    Вкажіть бажану дату:

    Вкажіть найкращий час: