1. Гарантійне обслуговування здійснюватиметься лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талона зі штампом продавця, в якому зазначено модель, серійний номер, дату продажу, термін гарантійного обслуговування.
2. Безкоштовний ремонт виконується у авторизованому сервісному центрі, протягом терміну, зазначеного у гарантійному талоні.
3. Виріб знімається з гарантійного обслуговування у разі порушення правил, викладених в інструкції з експлуатації.
4. Гарантія не поширюється на такі несправності:
А) виріб має сліди стороннього втручання або при спробі ремонту у неуповноваженому сервісному центрі;
Б) у разі механічного пошкодження таких деталей: ріжок, батарейний відсік, корпус, регулятор гучності, кнопка перемикання програм, ресивер, тонкий звуковод;
В) наявні пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу вологи, поту, сірки, сторонніх предметів, твердих і їдких речовин тощо.
5. УВАГА! Раз на 6 місяців обов’язково передавайте свій слуховий апарат до сервісного центру з обслуговування для чистки та просушки пристрою!
6. Несвоєчасне проходження планового сервісного обслуговування автоматично знімає слуховий апарат із гарантії.
7. Товари та вироби, виготовлені з урахуванням індивідуальних особливостей (внутрішньовушні слухові апрати та індивідуальні вушні вкладки), належать до переліку товарів, які не підлягають обміну або поверненню.